Obchodní podmínky

OBCHODNÍ A ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti R-PASS s. r. o., se sídlem Nové sady 988/2, 602 00 Brno, IČ 05251150, DIČ: CZ05251150, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C94318 vedeném u Krajského soudu v Brně, e-mail: repas@r-pass.cz, („My” nebo „Zhotovitel”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících („Vy”, „Kupující” nebo „Objednatel”), a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě smlouvy o dílo podle §2586 a následujících ustanovení, Občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., („Smlouva“ nebo ,,Služba") uzavřené prostřednictvím e-shopu na webových stránkách repas.r-pass.cz

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu a písemně zapsali do poznámky k objednávce, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

 I. NĚKTERÉ DEFINICE

1. Cena služby je předpokládaná částka, kterou budete hradit za objednanou službu repasování baterie. Zvýšení ceny je možné v případě, že u produktu bude po repasování článků baterie zjištěno větší poškození nebo poškození dalších komponent. Zvýšení ceny Vám zašleme písemně a musí být Vámi písemně schváleno.

2. Cena za dopravu je zdarma, výrobek je možné předat k repasování pouze ve sběrných místech.

3. Celková cena je součet Ceny služby a Ceny za dopravu.

4. Partnerská pobočka je sběrné místo, kde je možné přijmout a vydat baterii k repasování.

5. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů.

6. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu objednané služby.

7. Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o dílo, vystavený prostřednictvím partnerské pobočky.

8. Uživatelský účet je účet zřízený na fakturační a doručovací adresu partnerské pobočky. V objednávce jsou uvedeny kontaktní údaje na Vás. Na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;

9. Vy jste osoba uzavírající smlouvu o dílo na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující nebo objednatel Služby. 

10. Repasování baterie je Služba, kterou můžete prostřednictví Partnerské pobočky objednat na Našem e-shopu. Jedná se o předání produktu (baterie), k provedení jejího repasování.

11.Termín realizace Služby je stanoven v běžných případech na 30 kalendářních dní, v případě nadměrného vytížení se tato lhůta může protáhnout na 90 dní. Pokud není zákazník informován jinak.

II. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ

1. Objednání služby je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.

2. Předání baterie k naplnění objednávky je možné pouze přes partnerské pobočky.

3. Při objednání služby je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání služby budeme tedy považovat za správné a pravdivé.

III. UZAVŘENÍ SMLOUVY

1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.

2. Smlouvu je možné uzavřít pouze osobně na kterékoliv partnerské prodejně, za využití přihlašovacích údajů dané pobočky. Obsluha dané pobočky s Vámi vyplní objednávku služby repasování baterie. Obsluha prodejny za Vás odešle objednávku a Vy souhlasíte s těmito obchodními podmínkami. Pro další náležitosti služby využíváme i komunikaci na dálku.

3. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste spolu s Obsluhou partnerské prodejny na E-shopu vytvořili návrh Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:

a) Informace o nakupované Službě (na E-shopu označíte Službu, o její nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);

b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Služby; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Služby a způsobu její doručení;

c) Své kontaktní údaje, sloužící k tomu, abychom Vás mohli kontaktovat v případě změny ceny provedení Služby nebo navýšení její ceny, pouze telefonní číslo. V případě potřeby můžete trvat na zapsání dalších údajů do objednávky.

4. V průběhu tvorby návrhu Objednávky může až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ Objednávku vytvoříte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku vytvořit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko, Obsluha prodejny Vás vyzve k potvrzení. Po stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.

5. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme textovou zprávou odeslanou na Váš telefonní kontakt uvedený v Objednávce. Součástí potvrzení bude číslo Objednávky a odkaz na tyto podmínky. Potvrzení objednávky bude také odesláno na email partnerské pobočky, která Vám může vytisknout písemné potvrzení. Potvrzením Objednávky z naší strany dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy.

6. V případě, že v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. V případě, že Naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 3 dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

7. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.

8. Produkt přijatý k provedení Služby repasování je vždy ve statusu nefunkčního produktu. Proto může být i částečně fungující výrobek vrácen zcela nefunkční, zejména z důvodů projevu vadných elektronických komponent či jiných dílů a následné nemožné opravy. 

V. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Služby v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.

2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.

3. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním produktu s provedenou Službou. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:

a) Platební kartou. V takovém případě probíhá platba přes platební terminál.

b) Hotově při osobním odběru. Hotově lze hradit Službu v případě převzetí v Partnerských prodejnách. V případě platby hotově při osobním odběru je Celková cena splatná při převzetí produktu s provedenou službou..

4. Faktura bude vystavena v listinné formě při úhradě objednávky a fyzicky Vám předána. 

VI. DORUČENÍ ZBOŽÍ, SKLADNÉ

1. Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:

a) Osobní odběr na Partnerské prodejně uvedené v seznamu provozoven;

2. Doba provedení služby je vždy závisí na kapacitních možnostech Zhotovitele. Předpokládaná doba provedení Služby Vám bude sdělena v SMS zprávě o potvrzení Objednávky. Doba uvedená na E-shopu je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím SMS zprávy na uvedený telefonický kontakt.

3. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít produkt s provedenou Službou, nemá to za následek porušení Naší povinnosti.

4. Produkt s provedenou Službou je nutné odebrat do 30 kalendářních dní, od doručení SMS zprávy s výzvou k vyzvednutí. V případě, že produkt s provedenou Službou nebude do stanoveného termínu vyzvednutý, je Zhotovitel nebo Partnerská prodejna oprávněný účtovat skladné ve výši 20Kč za každý započatý den.

VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

1. Zaručujeme, že produkt s provedenou Službou, je bez vad, zejména pak, že:

a) má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodnuli, a pokud nebyly písemně dohodnuty jinak,

c) odpovídá jakosti,

d) je v odpovídajícím napětí a kapacitě,

e) splňuje požadavky na něj kladené právními předpisy;

f) není zatíženo právy třetích stran.

2. V případě, že bude mít produkt s provedenou Službou vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. VII.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy provedenou Službu reklamovat) osobním předáním na prodejně, kde o tomto případě bude sepsáno potvrzení a předáno zákazníkovi. 

3. Je-li vadné plnění podstatným i nepodstatným porušením Smlouvy, máte následující práva:

a) na odstranění vady opravou produktu s provedenou Službou;

b) na přiměřenou slevu z Ceny.

Pokud však vadu neodstraníme včas nebo odmítneme vadu odstranit, vzniká Vám právo od Smlouvy odstoupit. Vzhledem k tomu, že produkt s provedenou Službou pracuje v závislosti na dalších komponentech, a v jejich závislosti může být provedená Služba omezována, znehodnocena nebo se zdát jako související vada. Buďte nám vždy nápomocni, a dodejte kompletní balení, včetně podrobného popisu závady. 

4. Do 3 dnů od obdržení reklamace Vám na SMS zprávou adresu potvrdíme, že jsme reklamaci obdrželi, kdy jsme ji obdrželi a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůta může být po naší vzájemné dohodě prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy.

5. Záruční řízení můžete uzavřít se zamítavým vyjádření a záruční opravu tak neuznat, pouze v případě:

a) mechanického poškození produktu
b) elektrického přepětí (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje) s výjimkou běžných odchylek,
c) používání produktu v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
d) neodborné instalace, zacházení, obsluhy, nebo zanedbání péče o zboží,
e) produkt byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
f) provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,
g) produkt, je upraven zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.) a vada vznikla v důsledku této úpravy.

VIII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

1. Jako spotřebitel Služby nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy individuální úprava produktu, zpravidla provedení repasování nebo opravy.

2. K bezplatnému odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, je možné pouze v případě, že produkt ještě není ve fázi započetí provedené Služby.

3. V případě odstoupení od Smlouvy, tedy ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátků, je možné v případě uhrazení 70% ceny objednávky. Služby.

IX. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

1. Nejsme ve vztahu k objednateli vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy repas@r-pass.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu Objednatele.

3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

X. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řádit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.

2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.

3. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody.

4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.

5. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. V případě potřeby kopie dokumentů, kontaktujte nás na emailu: repas@r-pass.cz, požadáné Vám zašleme.

6. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1. dubna 2022.

___________________________________________________________________________________________________________________________________

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů.

Veškeré údaje získané od zákazníků užíváme výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytujeme je třetím osobám.

Výjimku představují společnosti zajišťující dopravu nebo platební styk, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové vyřízení objednávky. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládáme s osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

Souhlas je udělován dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, dále jen „GDPR“), dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů (dále jen „ZOOÚ“) a dle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů.

Uživatel tímto uděluje do odvolání tohoto souhlasu společnosti:

R-PASS s. r. o. se sídlem Nové Sady 988/2, 602 00 Brno
Provozovna Vejmluvova 1, 591 02 Žďár nad Sázavou,
IČ: 05251150, DIČ: CZ05251150.

jakožto správci osobních údajů, souhlas s tím, aby zpracovával (a to i automatizovaně a zejména prostřednictvím shromažďování, monitorování, profilování, vyhodnocování a uchovávání) osobní údaje. To vše pro účel zjištění relevantních potřeb uživatele a nabídnutí a poskytnutí vhodných obchodních nabídek a benefitních zákaznických programů Poskytovatele, a to v tištěné formě i elektronickými prostředky. Osobní údaje, které budou na základě tohoto souhlasu zpracovávány, bankovního zahrnují jméno, příjmení, titul, trvalý pobyt/místo podnikání, datum narození, rodné číslo, číslo účtu, údaje z předložených dokladů, údaje o platbách a platební morálce, platební údaje, telefonní a e-mailové spojení, informace identifikující zařízení nebo osobu spojenou s užíváním zařízení, např. IP adresy nebo identifikátory cookies a informace o nákupních preferencích.

Tento souhlas uděluje uživatel dobrovolně a je si vědom toho, že souhlas může kdykoliv odvolat, a to stejným způsobem, jakým ho udělil. Uživatel zároveň bere na vědomí, že neudělení nebo odvolání tohoto souhlasu může mít za následek to, že některé služby nebude možné nabídnout na míru jeho potřebám.

Uživatel bere na vědomí, že i bez udělení tohoto souhlasu svědčí Poskytovateli právo zasílat obchodní nabídky a sdělení s nabídkou vlastních produktů a služeb po dobu trvání smlouvy, a to do doby než s tímto vyjádřím nesouhlas.

Pozn.: Umístění fyzických dat je na území Evropské unie a uživatel splňuje podmínky GDPR o umístění dat.

Zpět do obchodu